خريد تجهيزات پزشكي و زيبايي
خريد تجهيزات پزشكي و زيبايي

سایت بهترین ابزار


 
تاريخ : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

Introducing STR machine

 

دستگاه اس اچ آر مخفف كلمه Super Hair Removal مي‌باشد كه از جديدترين متد روز براي از بين بردن موهاي زائد استفاده مي‌شود. در دستگاه SHR از روش تلفيق دو روش IPL و ليزر دايود است، كه در دستگاه اس اچ آر ايلايت از ليزر منبع نور همان لامپ زنون استفاده شده در IPL ها مي‌باشد ولي با اين تفاوت كه همانند ليزر دايود قادر است در هر ثانيه ۲۰ شات شليك كند.

در اين روش انرژي به قطعات كوچك تر تقسيم مي‌شود و در تعداد دفعات تكرار بالا به پوست وارد مي شود كه باعث مي گردد علاوه بر سرعت بالا و بدون عوارض بودن فرايند، اثربخشي نيز بصورت چشمگيري افزايش مي يابد.

دستگاه اس اچ آر از طول موج ۶۴۰ تا ۹۵۰ نانومتري استفاده مي‌كند و با اين توصيف، فوليكول مو به چنين طيف گسترده اي از نور نياز ندارد و بخش عمده اي از آن تبديل به گرما مي‌شود.

كه ميتواند احتمال سوختگي و ناراحتي را افزايش دهد. به علاوه دستگاه ليزر اس اچ آر shr براي انواع تيپ هاي پوستي كاملا بي‌خطر است و حتي مي‌تواند براي پوست هاي سبزه نيز استفاده شود.

شركت آرنا گستر به جرئت مي‌تواند به شما تضمين دهد كهدستگاه اس اچ آر هيچگونه عوارض جدي به همراه نداشته و كاملا قابل اعتماد مي‌باشد و تنها عكس العمل پوست بعد از انجام آن كمي قرمزي پوست هست كه نشان از تخريب فوليكول مو داشته و كاملا طبيعي است كه بعد از چند دقيقه به حالت عادي باز خواهد گشت.



ارسال توسط دستگاه اس اچ آر
نظرات (0)
[ ]